۱۰ پاسخ

آره ولی من ازین هفته اینطوریم چرا🫠

من از چند هفنه پیش اینجوریم
بلند شدن و نشستنم اینجوری میشم زیر شکمم و استخوان واژنم درد میگیره نمیدونم طبیعیه یا ن

من واژنم درد میگیره سمت چپش😩😩💔

آره نفسم میگیره انگار کوه میکنم

ارههههه
من وقتی میخوام پهلو به پهلو بشم کمرمو فاصله میدم از زمین یه ذره
راحتتر میشه چرخیدم
اونجوری خیلی سنگینم نمیتونم

تو یه کلیپی دیدم آموزش میداد می‌گفت وقتی میخواید بچرخید هم زمان که شونتون رو میچرخونید دوتا زانوهاتون هم بهم بچسبونید و کمی خم کنید و هم زمان با شونه پاهاتون هم بچرخونید
واقعا من تا جایی که یادم باشه این کاررو که انجام میدم دردم نمیگیره یا خیلی کم

ارهههه

بله بعضی اوقات

آروم جابه جا شو پاهاتم توی شکمت جمع کن

اره من که اینجورم چون سنگین شده شکم‌خیلی آروم آروم جابجا بشو

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری