سلام میشه سونوی من رونگاه کنین به نظرتون خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

این آزمایشه . سونو نیست

خوبه مشکلی نداره عزیزم احتمال دختر زیاد داری

یااونی که که قسمت آخر با آبی یه چیزی نوشته چیه چیزبدی که نیست؟

اون قسمت NT عددش نرماله؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۳ ماهگی
مامان دوپسروتودلی مامان دوپسروتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه کوثر مامان فاطمه کوثر روزهای ابتدایی تولد