۳ پاسخ

از ۴ ماهگی دختر اولم

هنوز که هنوز بغل کسی می‌ره گریه نمیکنه 😂😂😂😂خیلی هم خوبه

از دو ماهگی دخترم فقط بغل خودم اروم میشه گاهی بغل باباش
تو بغل کسایی که دیر به دیر میبیندشون شدییید گریه میکنه

سوال های مرتبط