۲ پاسخ

اگر ماشین داری میشه یکی رو بزاری صندلی ماشین اگر نداری هوا خوب گرم کم کم باکالسکه برو از ۶ ماهگی خیلی راحت ترم میتونی باهاشون بری باکلاسکه همراه شوهرت

وووووییی عزیزم 🥴🥴 من ک هنوز با یدونه بچه جایی نتونستم برم، میترسم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی