زیر دکمه همون منظورم بادی چه سایزایی برا نوزاد بخرم؟

۶ پاسخ

صفر خریدن اشتباهه همون یک بگیر هم راحت تنش می کنی هم اگه بزرگه واسش شلوار روشه کیپ می گیره

صفر نه ۱ بخر خوبه تا ۳ صفر خیلی کوچیکه

صفر برای نوزادی خوبه

من یه دونه صفر گرفته بودم سه تا سایز یک

من دوتا صفر خریدم سه تا یک دو تا هم دو دیگه بزرگتر شد با توجه به فصل میخرم

ب نظرم فعلا دوتا بیشتر نخر تا با توجه ب وزن نینی براش بخری بعداً چون من برا پسرم صفر گرفتم اندازش نشد

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآیسان مامان آیهان وآیسان ۶ سالگی