برا یبوست نوزاد ۸روزه چی خوبه؟؟؟

۸ پاسخ

هفت هشت قطره هر دوازده ساعت تا یبوست برطرف بشه

سلام عزیزم خوبی؟راحتی؟نینی شبا میخوابه؟

من سر این دستشویی نکردن چن بار دخترمو دکتر بردم همشون گفتن اگه دستشویی ش‌ معمولی و تکه تکه سفت نیست یا موقع دفع جیغ نمیزنه و گریه نمیکنه یبوست حساب نمیشه و طبیعیه البته واسه بچه ای که شیر مادر میخوره هنوزم‌ که هنوزه نزدیکه چهارماهشه دخترم ۵ روز یه بار دفع داره ولی کاملا عادی

تا ۷ روز طبیعیه خودتم ملین بخور از شیرت بره یا براش گلیسیرین بزن

عزیزم اگه شیر خکدت میدی چیزهای چرب بخور نفاخ نخور روغن زیتون بخور گلابی بخور سبزی بخور انجیر روی شیرت تاثیر میزاره

سلام خوبی ؟ پدی لاکت خوبه . بی بی کر هم خوبه . خودت خوبی ؟ کمک داری ؟ بخیه هات چطوره ؟ پسرت خوبه ؟

تا هفت روز طبیعیه

قطره بی بی کر

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی ۶ سالگی
مامان بهار و دانیال مامان بهار و دانیال ۱ سالگی