۵ پاسخ

من واژینال میذاشتم دکترم میگفت تاثیرش بیشتره و بهتره

واژینالی من تو بارداری میذاشتم‌

دکتر من فوق تخصص پریتانولوژی بود من و از مرگ نجات و کمکم کرد پسرم سالم به دنیا بیاد اون همیشه می گفت واژینال بزار چون تاثیر بهتری داره اصلا هم عفونت نمی‌آوردبنظرم رابطه جنسی باعث بیشتر عفونت هاست

مقعد بزاری بهتره واژینال باعث عفونت میشه

من مقعد‌میزاشتم واژن میترسم

سوال های مرتبط

مامان نورا و آرسام مامان نورا و آرسام ۲ سالگی