بله شدیداااااا
درد سینه افزایش مو مثل خرس شدم 🤦🏻♀️
اره منم دارم منتها خیلی بد نیست
بله شدیدا
منم یک هفتس سینه دردم شروع شده تو هفته ۴ بارداری
برا منم هنوز درد داره بعضی وقتا هم میخواره نوش تیز میشه
نمیتونم سوتین ببندم همه جا ول میزارمش میرم اینجوری راحت ترم
من هم درد دارم
اره انگار نوک سینمو با چاقو کندن در اون حد😐🤦🏻♀️
مال من الان خیلی سنگین شدن که قابل تحمل نیست . وهنوز درد هم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.