بخاطر همین چیزا و سخت بودن این دنیا واس دختر اصلا دوس نداشتم دختر بدنیا بیارم ولی خو خدا دخترش کرد نی نیمو انشالله کبتونم
باید با عزت نفس پرورشش بدیم
عزیزم تامیتونی محبتش کن چون دختربه محبت زیادی احتیاج داره مخصوصاازطرف پدرومادرش اگه توبچگی محبتش نکنی بزرگ بشه محبت ازیکی دگه گدایی میکنه منظورم ازهربی سرپایی بعدهرکی یه حرف احساسی بهش بزنه بگه مثلادوستت دارم دنیاروبرات میارم به پات میریزم خیلی حرفهای دگه این دخترم باورمیکنه گول میخوره چون محبت ندیده زودخام میشه تامیتونی خودت همسرت بهش محبت کنن ازهرلحاظ
عکس پروفایلت برم 😂چه رومانتیک و 🙈
ببین برای دختر فقط محبت پدر مهمه و تو ایندش خیلی تاثیر داره راجب این با همسرت خیلی صحبت کن
عزیزم همیشه طبق خواسته ما جلو نمیره
منم خیلی چیزا دوست داشتم که دخترم اینجوری باشه یا فلان مدل و...
ولی بچه ها تا حد زیادی از پدر و مادر الگو میگیرن و شبیه اونا میشن
فکر بسیار خوبی داری اما ایدت چیه چطوری میخوای اینکارو بکنی
بچه های این نسل ماشالله همه پر توقع و پررو
خدا کمکت کنه همونطوری ک میخوای بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.