خانمای هم هفته من چطورین‌ من هیچ علائم حسی ندارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

عزیزم من فردا میرم تو 19 هفته ب سلامتی هنوز هیچی حس نکردم اصلا استرس نداشته باش گلم نی نی هامون صحیح وسالمن انشالااااااا

من فقط کمی درد سینه دارم. دو روزه هم نافم دردمیکنه

منم درد سینه هام افتاده و دو س روز حالت تهوع ندارم

سوال های مرتبط

مامان دوستی مامان دوستی هفته نوزدهم بارداری