۵ پاسخ

ده روزمامانم بیمارستان بوداونجابودفهمیدم باردارم میگم شایددردام بخاطرخستگی هس

ازمنم کشاله رونم درد میکنه گاهی احساس میکنم طبیعیه اگ شدیدنیس

اگه قابل تحمل و گهگاهی طبیعیه منم اینطور بودم گاهی ، وگرنه باید دکتر بری

منم کشاله رونم درد میکنه اینم میتونه یکی از علائم بارداری باشه
9 روز تاخیرم

نه گلم
آرامش تو حفظ کنی
بهتره
ولی با دکترت در ارتباط باش
سونو شدی؟
طبیعیه بارداریت؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۴ ماهگی