ده روزمامانم بیمارستان بوداونجابودفهمیدم باردارم میگم شایددردام بخاطرخستگی هس
ازمنم کشاله رونم درد میکنه گاهی احساس میکنم طبیعیه اگ شدیدنیس
اگه قابل تحمل و گهگاهی طبیعیه منم اینطور بودم گاهی ، وگرنه باید دکتر بری
منم کشاله رونم درد میکنه اینم میتونه یکی از علائم بارداری باشه
9 روز تاخیرم
نه گلم
آرامش تو حفظ کنی
بهتره
ولی با دکترت در ارتباط باش
سونو شدی؟
طبیعیه بارداریت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.