بچه هامن خیلی زیرشکمم دردمیکنه شبابیشتره بخاطرچیه

۶ پاسخ

کار نینی هس

منم یه هفته ۱۰ روزه همینطورم، بنظرم طبیعیه، داره لانه گزینی و مراحل بعدیش انجام میشه، داره از داخل، سلولاش مارو بغل میکنه😍

فکر کنم طبیعیه.منم درد دارم ۵ صبح با درد شدید زیر شکمم بیدار شدم ولی چند ثانیه بود فقط

منم همینطور

واسه اینکه بچه داره جای خودشو سفت میکنه

داره رحم جا باز می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری