۷ پاسخ

سلام خانما سمت چپ شونم خیلی دردمیکنه میگن اگه‌جنین سقط بشه این حالت میشه آدم ایاواقعادرسته هنوزسونوتشکیل قلب نرفتم

منم دل درد دارم

اینا طبیعین بایدم درد داشته باشی بچه رشد میکنه

طبیعی عزیزم،نی نی همونجاس که تیرمیکشه🤗

نترس گلم منم خیلی درد دارم طبیعیع

منم اینطور بودم همچین تیر میکشید که شب از خواب بیدار میشدم بخدا
نترس اونجا نی نی داره لانه گزینی می‌کنه بسلامتی

نه اصلا نترس منم ابنجوری بودم به خدا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد