شماهم تونشستن رومبل وخوابیدن پاشدن اذیت کیشید دلتون درد میگره?طبیعیه؟

۵ پاسخ

ارههه

خیلیییییییی

سریع پا نشو آروم بشین آروم پاهاتو رو زمین سفت کن بعد پاشو تا دردت نیاد زیاد

وای کل استخونام درد داره😭😭

اره فشار میاد حتی پهلو به پهلو

سوال های مرتبط

مامان فقیه موید🏵️ مامان فقیه موید🏵️ ۵ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی