عزیزم دردش مثل پریودیه زیر شکممه ولی شدیدتر
چرا میترسونین ؟؟؟
قشنگا من خودم طبیعی میخوام ولی حرفاتونو میخونم استرس میگیرم با اینکه میدونم نظرم عوض نمیشه چون کمکی ندارم بره سزارین 😪
اصلا هم اینجوری ک میگن نیست عزیزم قابل تحمل خدا توی بدن هر مادری تحملشو گذاشته
با هیچ دردی نمیشه توصیف کرد😭😂من خودم که فقط میگفتم دیگه بچه نمیخوام با اینکه زود زایمان کردم نسبت به بقیع هم تختی هام زایمانم خیلی خیلی راحت تر بود
ماما بهم میگفت اینا چند روزه اومدن اندازه تو داد و هوار نکردن🤣
انگشتت برعکس کن اینقدر فشار بده که بشکنه....
البته بعضیا درداشون کم و خفیف
صد برابر درد پریودی
داغون میشی همون لحظه ارزوی مرگ میکنی
به هیچ دردی نمیشه تشبیهش کرد دردیه که اصلا نمیشه توصیفش کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.