۴ پاسخ

اصلااونجورغولی که ازش میسازن نیست منک پریودیام دردناک بوداین بنظرمن کمتربودازاونافقط چندساعت دردپریودیه ولحظه ی زایمان شکمت جای معده ات هی شل میشه هی سفت میشه وفقط لحظه زایمان حس فشاربه مقعدهمش احساس میکنی دستشویی داری ولی نداری همین فقط خیلی بدععع🤣

آره حس دلپیچه م هستش همراه کمردرد

درد پریودی داشتی؟ مثل اونه ولی شدید تر. درده تیر کشیدن و اینا نیست

انقباضه.

سوال های مرتبط