۶ پاسخ

نگران نباش، معمولا تا یک ماه اثر میزارن و بعدش خاصیتشون کم میشه فکر نکنم ضرر داشته باشه.
منم برم بقیه قطره ها رو دور بریزم بهتره از این باباها بعید نیست

ن سرش هی بازو بسته نشه کاری نمیشه ولی گرمیچز بس بود چرا دوتا دارو

گریپ میکسچر تاریخش انقضاش فکر کنم یکساله، پدیا بست ولی یه ماهس
انشاالله که چیزیش نمیشه

انشاالله چیزیش نمیشه خیلی ها داروی اشتباهی میخورن اتفاقی نمی افته کاریه که شده دیگه از این به بعد بیشتر مراقب باشید

۳ ماه هیچی نمیشه نترس

چرا اینکارو کرد...😐😐😐
معمولاً وقتی باز میشن بیشتر از یکماه نباید بمونن، ایشالا که چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد🩵 مامان محمدجواد🩵 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی