خانما ۸ هفته و ۱ روز برم سونو ی قلب تشکیل مبشه ؟

۸ پاسخ

منم تو هفته هشتم هستم لکه بینی دارم از صبح خیلی نگرانم

اره بابا صدرصد تشکیل میشه

بله دیگه باید بری

برا من 6 هفته تشکیل شده بود

پیش کدوم دکتر میری

بله انشالله ک همه چیش خوب باشه

آره دیگه الان خیلی خوبه رفتی تو نه هفته

آره تو ۶ هفته هم تشکیل میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ثمره ی عشق مامان ثمره ی عشق هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته پانزدهم بارداری