۶ پاسخ

من اولین بچمه سر درنمیارم

رفلاکس داره

به ریفلاکس سلام کن

حالت تهوع و بالا آوردن ریفلاکسه

دختر منم همینه به زور میخوابومش بهتر میشه

عزیز اینا علائم کولیک هستش

سوال های مرتبط