۸ پاسخ

صدای گریه اینقه نشانه گشنگیه

منم دیشب بچم اینجوری شده بود ولی اصلا شیرنمیخورد تاپستونک دادم دهنش به راحتی گرفت میک میزد دلش اروم شدخوابید

بین شیردهی حتما فاصله رو رعایت کن حداقل یک ساعت و نیم و مقدار شیری که بهش میدی کم باشه
حجم کم شیر با تعداد بالا
چون حجم زیاد و فاصله ی کم بین شیردهی علایم رفلاکس رو شدیدتر میکنه

قطره کولیکز نعناییه یچس دیگ امتحان کن

برا رفلاکس سرشو شیبدار بذار
ی پتویی چیزی زیر سروکمرش بذارشیب دار بشه سطح زیرش معجزه میکنه برا رفلاکس
طبق تجربه میگما
کولیکم ی قاشق کوچیک عرق نعنا با دو ق تب جوشیده ی کوچولو نبات حل کن ولرم شد باقطره چکون بده بخوره باد خالی میکنه راحت میخابه

میگن بذارید تو پارچه یه طرفو شما بگیرید یه طرفو پدرش تابش بدید

صدای جاروبرقی وشلوار هم آرومش میکنه

طبیعیه ماله منم اونجوری بود تا دو ماهگی
دهنم سرویس شد
اگه دیدی خیلی بیتابی می‌کنه با ماشین برین بیرون آخرین چارش همینه
ماشین باعث میشه بخابه

سوال های مرتبط