۳ پاسخ

حتما بريد دكتر امپول ريه بزنيد يكي از اشناها ٣٤ هفته زاييد امپول ريه زده بود و بچه اصلا دستگاه نرفت

من خودم ۳۵ هفته ب دنیا اومدم مادرم میگه ۳ کیلو بودم دستگاه هم نرفتم

بستگی به شرایطت بچه داره من بچم ۳۳هفته یک هفته رفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان جوجە مامان جوجە روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد