۲۸ پاسخ

برا منم شده
الان کمرنگ شده
کنار. گردنم
بیکینی
زیر بغل
دو سینهههه
همشون کمرنگ شده برا من

عزیزم یه سوال شما آزادسازی زدی
۱۵ آزادسازی هستم من ۱۴ و امروز زدم هاله داشت بی بی چک
ولی من کمر درد دارم
بعد شکمم درد میکنه مثل پریود
تو هم اینجوری بودی گلم
یکم میگی
استرس دارم
۶ روز مونده به موعدم

آ آ کچه امن هفته ی اول دوایی زایمانه ۹۰٪ی رویشت

ماسک بارداریه منم گونه هام یکم گرفته نمیدونم بعدش میره یانه

منم گردنم خیلی سیاه شده بود
الان داره کمتر میشه انگار

منم همینم هنوز نرفته😫

والا منم امیدوااااارم ای سیاهی ها برن
من گردنم انگار چرک بسته
زیر بغلم هم سیاااه شده روم نمیشه تاپ بپوشم
بیکینیم هم همینطور

یکی دوماه بعد زایمان میره

منیش اورو خصوم دیکوت دوری ملت و سر سینگت ماله لیداوه جاران اوا نبوی ولی زور زور نیه من زیاتر له لای نیوکم تا لای زیر شورتیم او قسمتی ران و باسن و شتیشم رش بوه بو بدبختی😂🤦🏻

من گردنم تیره نشده
ولی دیدم خیلیا میگند تیره شده🤔

وای کجا خریدی از ای صندلا

میره عزیزم من همه جام تیره شده بود

آره منم بارداری اولم سیاه شد بعدش رفت الآنم دوباره اونجوری شده

من بیکینیم و نوک سینه هام و زیر بغلم سیاه شده

من زیربغلم اینجوری شده😒

منم زیر بغلام داره تیره میشه 🥲

به مرور بعد زایمان میره

نا ادی دروا فقط ده دورانی بارداری میوانته

چند گرفتین صندلارو عزیزم

آره میگن مال هورمون و قرص آهن مال من از سیاهی گذشته قیر شده 😂😂😂

دوای زایمانه زور عارقه ی دکه ی اودم به پارچیکی نرم خاوینی که وه

میره نگران نباش

منم اینجوری شدم شدید ، درست میشه به مرور

🥴🥴🥴🥴

عزیزم صندلا پیج دارن؟

مال من کمتر شده ولی هنو نرفته شاید زمان میخوادد دگه

وای مال منم همینطوریه. دورگردنم خیلی سیاه شده.انشاالله ک بره😢

آره عزیزم منم بیکینیم همینجوری شده بود داره کم کم میره

سوال های مرتبط