بچه ها احساس ضعف و معده درد طبیعی هست؟

۳ پاسخ

آخه من همیشه وفت و بی وقت معدم از ضعف زیاد درد می‌گرفت ولی هفته ۱۵ یهو همه جیز قطع شد کلی استرس کشیدم که بچه چیزیش نشده باشه الان باز شروع شده نمیدونم طبیعی هس یا نه

حالانه ۹ماه۶ماه😅

منم همش احساس ضعف دارم معدمم یه وقتایی اذیته حالارفتی دکترت بهش بگواحتمالاقرص بده چون منم برم حتمامیگم نفخ زیاددارم انگاری ۹ماهمه😅😅

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو🧿 مامان مامان کوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاتوت🐣 مامان شاتوت🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری