۹ پاسخ

خیلی دلم داره میترکه حالم واقعا خوب نیست همش به قبل اینکه باردار بشم فکر میکنم . چقدر راحت همه چی میخوردم هر چی دوست داشتم اما الان ...

منم دقیقا همینم عزیزم شبا گشنمه ولی نمی تونم چیزی بخورم😢

عزیزم تنها نیستی منم داغونم هیچی نمیتونم بخورم هر چی بخورم بالا میارم از بوی غذا بدم میاد

منم اینجوری بودم شبا نون خشک و ساقه طلایی نجاتم میدادم همیشه بالاسرم بود ولی هفته که بره بالاتر اوکی میشی الان طبیعیه از غذا بدت بیاد و بی میل باشی

یه چیز ترش مثل لواشک یا آلو میتونه بهترت کنه
من اینحوری بودم

تازه اول راهی عزیزم خستگی زوده تااخر۴ ادامه داره

منم الان داغونم معده ام مثل قبل نیست انشاالله خدا بهمون نی نی سالم بده🥲

اره من شبا داغون میشم

سلام عزیزم اره منم همین جوری ام کلا اوضاع معدم بهم ریخته از غذاهم بدم میاد کلا بیشتر میوه میخورم تا غذا ، میل زیادی هم به خواب دارم و مدام احساس ضعف دارم

سوال های مرتبط