هندوانه در دوران شیردهی خوبه یا ن

۸ پاسخ

نفاخه

نفخ داره که 🫠

من اینترنت هم میزنم میزنه خوب نیس براهمی

من میخورم🥲

منم میخورم مشکلی نداشته 😶

من میخورم چون بچم زردی داره

میگن نفخ داره
ولی من دوبار اندازه دو تیکه خوردم بعدش چای نبات و عرق نعنا خوردم دخترم اذیت نشد خداروشکر

عالیه

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان صدرا و جوجه🥹 مامان صدرا و جوجه🥹 هفته هفتم بارداری
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی
مامان محمدرضا جان مامان محمدرضا جان ۵ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۵ ماهگی