منم تو خونه کار میکنم تو لاین ارایشگری هر از گاهی مشتری دارم خداروشکر ولی منم دوست دارم یه انلاین شاپ بزنم همسرم میگه مغازه بهتره که فعلا اوضاع خوب نیست موندیم فعلا
ما عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی داریم مشهد
اگر بخوای، میتونی کانال بزنی و محصولات رو تو کانالت بزاری و بفروشی
این آیدی من روبیکاس
خواستی پیام بده تا بیشتر برات توضیح بدم
یک دونفر از مامانای گهواره هم انجام دادن و خداروشکر راضی هستن
@hamdeli6868
من از فردا میخوام یکاری رو شروع کنم امیدوارم جواب بده رفتم بخاطرش طلا فروختم
معصومه عامری رو هم تو گوگل سرچ کن وارد کانال ایتا بشو... پخت نون و کیک اینا رو داره... از ی جایی شرو کن... با امید ب خدا... بدون غر زدنا😊😅 اینم چند تا راه عزیزم
الهی امین عزیزم
شینا چراغپور رو تو گوگل سرچ کن وارد کانال ایتا شو..کیکو شیرینیو آموزش میده..آموزش رایگانم زیاد داره
آموزش سوسیس کالباس
بعضیا دیدم با آموزشای رایگان کار راه انداختن
اینم پیج کاتر و اینجورچیزای مرتبط
ب درست کردن قندو آبنبات یا آبنبات دمنونش اینا علاقه داری؟این پیجشه... تو روبیکاس .. برو ببین خوشت میاد... دوره هاشم ارزونه
واسطه گری ( بروکری ) معاملات سنگین انجام بده درآمدش عاااالیه
انقدر همه چی گرون شده که هرچقدر هم کار کنیم و درآمد داشته باشیم ، بازم نمیرسیم
منم خیلی دوست دارم شغل داشته باشم
البته تا ۷ ساله پیش آنلاین شاپ داشتم و خیلی خوب بود اما دیگه ندارم
منم خیلی دوس دارم
آمییییین
منم زبان تدریس میکنمم اونقدر نمیگیرم ولی بازم خداروشکر
من سفارش کیک و ...اینا میگیرم کانال دارم
خداروشکر خوبه زحمتش زیاده ولی خعلی علاقه دارم و درآمدش خعلی برکت داره ..
یه هنر رو یاد بگیر و ازش درآمد زایی کن
البته من ی سال هم نیست کاملا ...
برای شروع خوبه راضیم ...
حس خعلی خوبیه
آمین منم خیلی دوس دارم
دقیقا منممم
بادوتا بچه بیرونم نمیشه کارکنم
آمین😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.