تف تو ذات اونایی که این وضعو برا مردم ایجاد کردن ، لعنت به پدر و مادر و مرده و زندشون که باعث شدن مردم برای احتیاجات اولیه غمگین بشن
میدونمخواهر هممون همینیم تنها تو نیستی
بمیرم برات🥲
درکت میکنم با تمام وجودم
انشالله این وضعیت درست بشه
من گاهی وقتا تا مرز گریه میرم
😭😭
حقوق روزی یک تومن
پوشک و شیرخشک هم کلی گرونه
یعنی مثلا پسر من ۱۲ تا شیر خشک میخوره در ماه و ۶ یا ۷ بسته پوشک میخریم براش بخدا که دیگه داریم کم میاریم تازه این همه تشویق به بچه آوردم میکنن حداقل کمک کنن بی نا....مو....سی
ناراحت نباش قربونت برم الهی روسیاهیش بمونه برا پرچم بدستا که میرن شبابیرون برای پیروزی خیالی و زندگی پوچشون !! همه همینیم یا نگران قطره هاشونیم یا شیرخشک یا پوشک یا لباس .... هوووف
ببین ما ک اصصصلا مشکل مالی نداشتیم به بقیه هم تازه خیلی کمک میکردیم
بخاطر شرایط اقتصادی کشور کار شوهرم سخت داره پیش میره داریم ب مشکل مالی میخوریم
خدا ب داد بقیه مردم برسه دیگه
تو خونه کهنه ببند،من فقط شبا مای بیبی میکنم، روزا کهنه با مشما دو گره میبندم، اینجوری کم نمیاری، البته مهمونی رفتن یا جایی بریم ک طولانی باشه هم مای بیبی میبندم
واقعا خیلی گرون شده
همه همین شدیم تقریبا
من دوقلو دارم لاستیک میبندم کارم شده کهنه شستن. دیگه به کارای دیگه نمیرسم
فردا اول صبح شده قرض کنی براش پوشک بگیر
واقعا درکت میکنم 😢تموم فکرو ماهم همینه حلا باز بدون مای بیبی میشه کاری کرد من بچم بدون شیرخشک و دارو هاش نمیشه کاری کرد 🙁💔
دقیقا به هسمرم همینو گفتم که کم اوردم تحمل این وضعیت برام سخته من خبر نداشتم پوشک دوباره گرون شده امشب یدونه داشت گفتم بره بخرهه وقت خرید دیدم از کارتم ۷۹۰ برداشت شدهه گفتم خدایا باز رفته هله هوله خریده وقتی اومد دیدم پوشک تنها دستش میگفتم خوراکیات کوو نکنه تو راه خوردیشون😂😬میگفت ن بخدا پوشک اینقد شده باورم نمیشدا وقتی قیمت روش خوندم دلم واقعااانی سوختتت اینایی که بچه اشون هنوز بدنیا نیومدن چجوری میخوان بااین قیمت سرسام آور پوشک بچه رو بزرگ کنن
دقیقا😞
ای خدا همه همینن عزیزم
الهی من فداتشم 😞😞😞😞💖
یا اگه پوشک جیش آبی داره.. اون پنبه های توش بکن وقط جلدش بمونه وسطش کهنه بزار اصلا نم نمیده بعد ببند.. اینجوری تا صبح همه جارو خیس میکنه ک..
این مواقع لاستیکی بخر تو خونه داشته باش کهنه درست کن براش ببند.. والا خواهر واقعا آدم کم میاره.. من الان بیشتر روزا لاستیکی میبندم با کهنه شور میشورم دیگه چه کنیم آدم کارگر باروزی 800تومن باید یه جوری کنار بیایم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.