۴ پاسخ

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

چخبره از الان آخه
براش خیلی سنگینه پوره سیب‌زمینی
من تازه الان دو روزه فرنی با آردبرنج میدم بهش اونم در حد ۲ ۳ تا قاشق

فک نکنم
من خودم دکتر گف از فرنی شروع کن

دو سه مرحله دیگه سیب زمینی
فک کنم سنگینه الان براش

خیلی زود دست رو سنگین ترین غذا گذاشتی ها
بعش لعاب برنج یا سوپ بده خیلی زوده پوره سیب زمینی سنگینه و یبوست میگیره هضمش سخته از الان

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی