۳ پاسخ

پوره سیب زمینی سنگینه براش
فرنی با اردبزنج
بعدش پوره میوه ها
مثل سیب درختی
و هویج

نه نمیشه فقط میتونی فرنی یا حریره بادام بدی
بقیه چیزا از ۶ماهگی به بعد هست

اول از فرنی شروع کنید.

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱ سالگی