احتمالا کولیک داره درد داره ببر دکتر قطره میده
فقط نفخ و دلدرد دارن ک دواشون قطره کولیک و شربت گریپ میکسچر هست
شربت گریپ میکسچر خیلی عالیه .....منم دخترم خیلی بیقرار و بدآروم بود ازشبی ک این شربت رو بهش میدم راحت شده.
چرا برای شیر بیدارش میکنی شاید بد خواب میشه گریه میکنه
من گهواره استفاده میکنم خیلی راضی ام.
برای نوزادهایی ک دلدرد دارن میگن بانوج خوبه فقط حواست ب حالت گردنش باشه.از این تاب تشکی هاهم خوبه
حتما کولیک داره
بزارش تو پتو تابش بدین به احتمال رفلاکس داشته باش دکتر بردین؟ دختر منم همین خوابش خیلی کم همش گریه میکن
شیر خودت میخوره
دلش درد نمیکنه،؟
دکتر بردیش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.