۶ پاسخ

من جیگر دادم هم خودش خیلی دوست داره هم تا ۵ تا تیکه خورده مشکلی مداشته ودل بنظرم سنگینه

منم امشب دادم پسرم تازه با دنبه و نون چرب و چیلی😄

دل چون عضلس حالا لاستیکی میش و نمیش قشنگ جویید و قورت میدن سنگینی میکنه ولی جیگر در حد چند دونه اونم بسته ب ظرفیت بچتون اوکی هست

سنگینه مخصوصا اینکه شیر میخورن‌خوب نیست باشیر

من که از ۱۰ ماهگی اینا دادم الانم میدم

من که دادم خورده از آخرای هشت ماهگی بهش دادم مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی و فنچ مامان فسقلی و فنچ ۳ سالگی