۳ پاسخ

عزیزم سه ماهش شد باید براش دو قطره بگیری

از نوزادی شماره یک دادم هنوزم همون یک استفاده میکنه

گلم سایز صفر یا یک دقیق یادم نیست ولی کلا شیشه راحتیه خیلی ازش میاد باید مراقب باشی تو گلو بچه نمونه من دارم دیگه قلقش دستم امده

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد