استرس نداشته باش به عمل ۳۰ دقیقیه ایه که وقتی بچتو میارن میذارن توصورتت دیگه هیچی حس نمیکنی نه ترس نه نگرانی و استرس
دکتر فکرت میشه یه موجود کوچولو
استرس نداشته باش به عمل ۳۰ دقیقیه ایه که وقتی بچتو میارن میذارن توصورتت دیگه هیچی حس نمیکنی نه ترس نه نگرانی و استرس
دکتر فکرت میشه یه موجود کوچولو
ظربان قلبش ی بار خوب نبود دیه خوب شد ؟
من که مشکلی نداشتم و خیلی خوب بود. البته نه این که هیچ دردی نباشه و بدو بدو کنم ( نا سلامتی شکم آدم باز میشه ) 😅
اما اوضاع کاملا قابل تحمل بود.
خیلی راحت تر از چیزیه که فکرشو کنی
من روز قبل سزارین خیلی استرس داشتم حتی روز عمل از استرسم حالت تهوع گرفته بودم
ولی بعد عمل دیدم اصلا سخت نبود
پمپ درد حتما بگیر . من پمپ درد داشتم اصلا درد نداشتم فرداش که پمپ دردم تموم شد دردم شروع شد با شیاف خوب میشدم
بعد دو روز حالم خوب شد
میری ، عمل میکنن بچه رو درمیارن ، میای خونه😂 ب همین راحتی
تاپیک های منو بخون عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.