۵ پاسخ

بچه هنوز کامل نیست تحمل کن حداقل ۳۸ بشی

خیلی زود هم خودت هم بچه اذیت میشی این درد ترجیح میدی تا بچه زود به دنیا بیاد یکمم صبر کن باهم به دکترت بگو

نه الان بخاطر اين موضوع بچه رو در نميارن ٤ هفته ديگه ولي ميتوني سزارين بشي

منم خیلی درد دارم گف بیامعاینه شو اک دهانه رحمت بازشده باشه ختم بارداری ک نرفم ترسیدم

عزیزم یکم زوده نترس بچه این هفته ها خیلی میاد پایین اگه لازم باشه بستری شو ولی بچه زود بیادم دردسرهای خودشو داره

سوال های مرتبط