۶ پاسخ

ترجیحا ریز بگیر چون درشت و با اوتومو هم میشه زد دیگ

هر کدومش ب یک کار میاد باید هردو رو داشته باشی

من ریز دارم استفاده نمیکنم میگم کاش درشت میگرفتم

من ریز دارم اصلن دوس ندارم 🥲

من هردوشو دارم با ریز خیلی ناز تر میشه البته من موهام پر و سنگینه با بزرگه کرلی کنم نیم ساعته باز میشه

مارک شیگلند خوبه ؟؟؟

سوال های مرتبط