ترجیحا ریز بگیر چون درشت و با اوتومو هم میشه زد دیگ
هر کدومش ب یک کار میاد باید هردو رو داشته باشی
من ریز دارم استفاده نمیکنم میگم کاش درشت میگرفتم
من ریز دارم اصلن دوس ندارم 🥲
من هردوشو دارم با ریز خیلی ناز تر میشه البته من موهام پر و سنگینه با بزرگه کرلی کنم نیم ساعته باز میشه
مارک شیگلند خوبه ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.