۱۱ پاسخ

وای انگار بیگودی بستی🥰🧿🧿

ای واششش خدایااا🥹
چقدررر نازه😍
خداحفظش کنه عزیزم💓💐
من عاشق موی فر و حالت دار هستم
موهای خودم لَخت هستش🥲

عزیزدلم ماشالله چ موهای نازی

آخ ماماننننن 😘😘😘

خدا حفظش کنه. هزار ماشالله 🩷🩷

خیییلی قشنگهههه 🥹😍🫠❤️خدا حفظش کنه براتون

چرا تو تاپیکا قبلی موهاش فر نیس؟👀

ای جوونم دخمل منم فرفری وقتی میره حموم موهاش تاکمرش میشه اما وقتی خشکه تا بالای گردنشه

برا منم موهاش حالت فره 😍

ای جانم🫀

اوخودا😍 خداحفظش کنه گل دختر فرفریو😍

سوال های مرتبط