مامانا برای ختنه بچه چ کارایی کردید راحت گذشت؟

۶ پاسخ

واسه قبلشم از شب قبل حمامش بده یه پوشک اضافه هم با خودت ببر ،،حین انجام کار من سینه گذاشتم دهنش آرومتر شد اگه شیر خشک میخوره بذار گرسنش بشه که شیشه شیر بذاری دهنش اگر نه هم خودت بهش شیر بده شلوار آزاد هم پاش کن،،

من به روش لیزر هفته پیش پسرم رو ختنه کردم اصلا اذیت نشد خداروشکر فقط یساعت بیقراری کرد بعد از اولین ادرارش هم اوکی شد،،، پیش یه دکتر خوب ببرش بعدشم داروهاش رو سر موقع بده پوشکش رو شل ببند از فرداشم روزی سه بار با آب ولرم و شامپو بچه یا کف صابون بشورش پس فرداشم حمامش کن بخیه هاشم جذبین خودشون یا میفتن تو پوشک یا جذب میشن خلاصه که اصلا به خودت سخت نگیر خیلی زود خوب میشه،،،

روشش سنتی از لحاظ ظاهریم عالیه

دکتر علی جزینی اصفهان فوق تخصص جراحی نوزادان تا عمر دارم دعاش میکنم قطره داد بچم خوابید چهار ماهش بود هیچی نفهمید آوردیمپخونه فردا یذره بخاطر کندن پانسمان اذیت شد دیگه همون بود اذیتش خداروشکر

سوال منم هست خيلي ميترسم😭😭😭😭

انتخاب بهترین دکتر خیلی تو روند ختنه و نقاهت تاثیر داره مثلا بچم اصلا اذیت نشد ذره ایم اشک نریخت

سوال های مرتبط

مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی