۴ پاسخ

این کانال عالیه واسه کمکی و یرنامه و ایده غذایی و ....
تو روبیکا پیداش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

من شروع کردم

من 6ماه که کامل شد اونوقت میدم بهش

من پنج ماه کامل شد ، از روز بعدش شروع کردم
چون شیرم کمتر شد ، خودش هم خیلی مشتاق بود چیزی بخوره و بقیه هم چیزی میکردن دهنش 🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط