خواهرا من درد واژن دارم. چند روزه نگران کننده هست؟

۷ پاسخ

من که از ۲۴ هفته درد واژن دارم الان دیگه تیر می‌کشه زیاد

والا من درد. داشتم فک کردم طبیعیه رفتم دکتر بهم آمپول پروستژن داد یکی گفت شروع انقباض هاست و زوده و خلاصه زدم منم دقیقا ۳۳ هفته بود زدم

واسه شما چند روزه.واسه من از پنج ماهگی به بعد شروع شد

منم دارم.
بعضی وقتا نمیتونم راه برم

منم دارمممممم😢

طبیعی من چند ماه 😭درد دارم

درد واژه طبیعی هستش

سوال های مرتبط