من که از ۲۴ هفته درد واژن دارم الان دیگه تیر میکشه زیاد
والا من درد. داشتم فک کردم طبیعیه رفتم دکتر بهم آمپول پروستژن داد یکی گفت شروع انقباض هاست و زوده و خلاصه زدم منم دقیقا ۳۳ هفته بود زدم
واسه شما چند روزه.واسه من از پنج ماهگی به بعد شروع شد
منم دارم.
بعضی وقتا نمیتونم راه برم
منم دارمممممم😢
طبیعی من چند ماه 😭درد دارم
درد واژه طبیعی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.