۷ پاسخ

من مرتب شیر دادم
شیرم موقع زایمان خیلی کم بود
رازیانه هم خوردم

از قرص افزایش زا استفاده کردم شیر خوردم آبگوشت خوردم

از کپسول شیرافزا

شله شونیز درست کن بخور.ما خو دزفولیا زیاد درس میکنیم.کاچی هم خوبه

من الانم مشکل دارم
۲ ماه اول شیرم خیلی زیاد بود همش می‌ریخت
ولی الان یه ماهه تقریباً کم شده
شیرخشک کمکی میدم وقتایی ک ندارم
همه چیز هم خوردم شیر پرچرب یکم خوبه روزانه ۱ لیتر میخورم 🥴

از معجزه دلستر قافل نشو عالیههههه

قرص لاکتاول میخورم شیرم زیادشده

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی