سلام برا سونو وزن هفته چندم بری خوبه؟؟؟

۸ پاسخ

۳۰هفته تمام

سی هفته تمام من رفتم قبلا برااین دخترممم سی هفته میرم

۳۰هفته

من‌دکترم ۲۸هفته گفت برم

من ۳۲ هفته رفتم

دکتر من گفته اولین سونو وزن رو ۲۸ هفته و پنج روز برم

۳۲ عالیه

۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان هاودین مامان هاودین ۵ ماهگی
مامان فنچو مامان فنچو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی