هفته چندم خیلی خوبه برای سونو وزن؟

۱۲ پاسخ

مامانا کسی میدونه یا بوده که تو بیمارستان امام علی امل زایمان سزارین یا طبیعی داشته باشه با بیمه روستایی چقدر هزینه شد براتون

من ۲۸رفتم وزنش اوکی بود،فقط چون بریچ بود دکتر گفت ۳۴ هم برم ببینیم چرخیده یا نه

میگن ۳۲ هفته خوبه،من خودم ۲۸ رفتم ولی میخام ۳۳ هفته ام برم

۳۰ هفته خوبه بری چون اون دوماه باقیمانده بچه وزن میگیره

۳۰ تا ۳۱ هفته خوبه که اگر وزنش کم باشه فرصت داشته باشی
۲۸ هفته زوده چون هنوز تازه شروع کرده به وزن گیری

من۲۹ هفته رفتم

من ۳۰هفته میرم که حداقل کمی وزن گرفته باشه نخوام دوباره تکرارش کنم تا سونو بعدی که ۳۶هفته اس

بین ۲۸ تا ۳۲ میگن برین
که اگر وزنش کم باشه وقت باشه برا زیاد کردنش من ۲۸ میرم

۳۰هفته من رفتم

چون آنومالی گفتن وزنش کمه

سوال منم هست

من امروز یا فردا میرم که اگه کم باشه بهم قرصی چیزی بده من 30 هفتمه

سوال های مرتبط

مامان قَشنگ بالام💙 مامان قَشنگ بالام💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان هاودین مامان هاودین ۵ ماهگی
مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی
مامان فنچو مامان فنچو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی