سلام شما آنومالی پیش دکتر صدری زاده انجام دادید؟کارشون خوبه؟فقط پیششون سونو انجام بدیم میشه زیر نظرش نباشیم ؟ غربالگری چی انجام میشه؟
جنسیت پسره درسته😁🥰
کار سنگین نکن بیشتر استراحت کن
سرویکست خیلی هم خوبه استرس نداشته باش...من آنومالی ۱۷ هفته دادم سرویکسم مثل تو ۳۰ بود...همین گهواره کلی استرس دادن ولی دکترم گفت نرماله تا ۲۵...هیچ نه شیاف داد نه استراحت...خودم چون حساس شده بودم بمدت دو سه هفته رابطه نداشتم و پیاده روی هم زیاد نکردم بعد سرویکسم واژینال دادم شد ۳۵
نینی که خیلی اوکیه😍
سرویکست یه کم پایینه..ممکنه واست سونوی واژینال بنویسه یا شیاف بده..یا استراحت ..یا در صورت حساسیت دکتر بگه سرکلاژ کنی ولی حتنا باید با دکترت مشورت بشه
نگرانش نباش
خوبه خداروشکر 🥰🥰 منم فردا باید برم، دکتر پیش کی میری عزیزم؟
جفتو نفهمیدم ولی ظول سرویکست لب مرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.