۷ پاسخ

منم. اینجورم تمام شب از بس میرم دستشویی نمیتونم بخوابم

طبیعیه منم همینجوری بودم آزمایش هم دادم عفونت نیس فشار بچه رو مثانه اس

من اینجوریم ولی خب طبیعیه عفونت نیستم هم رحم بزرگ شده ب مثانه فشار میاره هم بچه یهو لگداشو میزنه ب مثانم

احیانا استرس نداری
چون استرس خودش عامل تکرر ادراره
من که هفته نوزدهمم میبینم چقد زود داده میگذره یکم استرس گرفتم و همین مشکلو دارم

البته اگه ادرارت همراه با درد و سوزش نیس طبیعیه چون در اون صورت عقونت ادرار داری

طبیعیه چون مثانه الان تحت فشاره جانداره

شاید عفونته عزیزم با دکترت در میون بزار

سوال های مرتبط