۶ پاسخ

عزیزم اگه کولیک بچت تو دوماهگی تموم شده بنده عزیز خدایی🥹😂

نه خواهر . بعدش رفلاکسه . بعدش دندون
من الان تو مرحله دندونم . از کولیکم بدتره

بچه من اصن کولیک نداشت

خوشبحالت چیشد ک تموم شد؟الان یعنی حالت عادی گریه نمیکنه؟همش به سره بغل نیست؟
پسرم هرشب از۱۲تا۳/۵ـ۴جیغ میزنن

دو ماهگیش کولیکش تموم شد؟ یهویی اروم شد یعنی بچه؟

عزیزم تو خوابش هم تاثیر داره؟؟؟

سوال های مرتبط