والا من همیشه سعی میکنم با زبونم کسیو نرنجونم و حس بد ندم چاق لاغر ریز درشت میگم خوبی خوشگلی
چون معتقدم همه زیبان🤍
والا قدت بلندم باش باز این مردم یه چیزی واس گفتن دارن من قدم ۱۷۹ همه هی میگفتن خیلی درازی وای قدت خیلی بلدن فلان اهمیت نده این مردم همینن همیشه یه حرفی واس گفتن دارن
من از بچگی کمی درشت بودم و قدم از بقیه هم سنام بلند تر
همیشه القابی شبیه گنده،غول،بهم میدادن و خیلی اذیتم میکرد
همیشه ارزو میکردم ریزه میزه باشم و حتی سعی داشتم یه کارایی کنم که دیگه رشد نکنم!!
این قضیه خیلی رو روانم تا به همین الان تاثیر گذاشته
عزیزم اول خودتو دوست باش و اینو به بچتم یاد بده
چون دهن مردم همیشه بازه
ولی اعتماد بنفس و عزت نفس آدم باعث میشه که تو رفتارشون دقت کنن
منم همینم گلم حالا دخترم به باباش کشیده قدش بلنده ولی خودم اذیتم حس میکنم اونجور که باید جدی گرفته نمیشم
هیچ حسی ، ژنتیک و سیستم بدنیت اینجوریه دیگه مردم باید یاد بگیرن در مورد هرچیزی نظر الکی ندن و بقیه رنجیده خاطر نکنن ، به اونا چه ، هیکل و قد بقیه در مورد دخترت هم اهمیت نده اون به اندازه نیاز بدنی خودش میخوره و رشد میکنه
دقیقا منم همینم بیبی فیسم و همیشه فکر میکنن چندسال کمتر از سن واقعیمم و انقد میگن واای بهت نمیخوره بچه داری بهت نمیخوره ازدواج کردی چه زود و فلان خیلی حس بدی بهم دس میده
واقعا من فکر نمیکنم بچه اوردن برام زود بوده ۲۳سالمه دیگه چرا باید ادم۲۳ساله رو بچه بدونی
حتی وقتی سن واقعیم رو هم میدونن همینو میگن
اصلا هیچ ربطی به دیگران نداره واقعا درکشون نمیکنم حالا خودشون برن۴۰سالگی بچه بیارن🫤🥴والااااا
اهمیت نده
من دیشب از یه مغازه برای دخترم لباس خریدم رمز کارتم سال تولدمه بعد آقا کارتمو نمیداد میگفت سن خودته یا از الکی دختر مردم تو بازار بغل نگیر و از این حرفا آخه با با دخترخاله شوهرم بودیم اومدیم اینطرف اینقد دوتایی خندیدیم که نگم
هر جا میرم میگن خودت بچه ایی چرا بچه داری مهم نباشه
منم مثل شمام و خیلی دیگه ریزه ام و ۳۰ سال دازم حرف مبشنوم و زجر میکشم و آرزو دارم دخترم مثل من نباشع
من مادر ریزه میزهببینم بش حسادت میکنم
خوشششش به حالت
سالگردازدواج امام علی علیه السلام وحضرت فاطمه سلام الله در پیش داریم
باز به این مناسبت آموزشهای خیاطیمونو فقط باصدتومن گذاشتیم که هرکسی خواست ثبت نام کنه
دوره خیاطی رو فقط فقط ۱۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله درخدمتم
@fandogh1404
شماره بله
09381442343
کانالم در بله
@mamanefandogh
منم مثه شمام دخترمم ریزه اس همه همینا رو میگن بهمون اما برام مهم نیس مردم پشت خدا هم حرف میزنن خودتو دوس داشته باش مگه کارخونه ساخته ک همه یه اندازه و یه سایز باشن مردم ایران یه سری شعور ندارن ب خودشون اجازه میدن راحع ب هر چی نظر بدن
منم همینجوریم عزیزم تا وقتی مجرد بودم به خودمو مامانم میگفتن یکم غذا بدید ب بچه بذار چاق شه انگار خونواده مارو گشنه نگه میداشت در صورتی که من ریزه بودم ینی استخون بندیم کوچیکه حالا الان پسرمم ریزه میزس امکان نداره کسی ببینه نگه چرا بچت چاق نمیشه جون نمیگیره درصورتی ک بهترین غذاها و آماده میکنم براش ولی خب بچس دیگ بخاطر دندون بخاطر مریضی یا جهش رشدی بالاخره ی داستانی هست ک غذا نخورن. خاستم بگم میدونم چی میکشی من خودم ی مدته خیلی اذیتم ولی همسرم میگه تو تلاشتو میکنی بچس دیگ بزرگتر میشه بهتر میشه.. کاش اینایی ک حرف مفت میزنن یاد بگیرن ک فقط دل مادرو میشکنن با حرفاشون🤬 🤦 😢
حس خاصی نداره به نظرم یه آدم عادی میاد! همه ک نباید یه شکل و اندازه باشن هرکی با هر اندازه و شکلی زیبایی خودش رو داره، اتفاقا ظریف و ریزه میزه خیلیم خوبه 😁
والا چیزی به کسی نمیگم چون خودم قد بلند و هیکلی هستم و همه میگن ماشاالله چطور اینقدر شدی و حرف مفت زیاد میزنن،دیگه خودم هرگز به کسی چیزی نمیگم چه ریزه میزه چه درشت هیکل. همه بنده ی یک خدا هستن
حرفهای مردم بیکار رو جدی نگیر.همیشه باید فک شون تکون بخوره،زر زر کنن
من خودمم مثل شمام
قدم ۱۶۰ ولی ریزه میزم
هرکی میبینه فک میکنه ۱۷ ۱۸ سالمه😂البته ماشالله ۱۷ ۱۸ ساله های الان درشتن
وقتی اینجوری میگن منم میگم فلفل نبین چه ریزه🤪و میگم دختر باید نقلی باشه
کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون.🥰😍 قیمت ها از ۲۰۰ تومن شروع مبشه 👌جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵مطمئنم بیایی موندگار میشی 🫀
@ninianli
من خودم عین شماهم بخاطر همین میخام دخترم توپر کنم مثل من نباشه
من خیلی خیلی ذوق میکنم ،انگار که دو تا خواهر میبینم .خیلی قشنگ دیده میشه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.