۱۰ پاسخ

عزیزم شما خودتون چی میخورید؟
و اینکه اصلا شیر خشک نمیدید؟

دخترگلتون رو پیش کدوم دکتر میبرین؟ من پیش شیرین باجغلی میبرم و تازه اون بعد از 5 ماه تشهیص داد بچه ام آلرژی داره چهارتام دکتر قبلش برده بودمش هم دربارع ی رفلاکس شدیدش سرفه هاش کهیر و اگزما که میزد شکمش که هی کار میکرد هیچکدوم نمیگفتن این بچه آلرژی داره ، چقدر زجر کشید بمیرم براش
هنوزم خوبه خوب نشده ولی خب لااقل فهمیدم چه شیری بعش بدم

چقدر درک میکنم بچه ی منم همینطدر ایتقدرم کوجولو بود کوجولوترم شده

ای جانم مبارکش باشه ❤️😍

الهی قربونش برم نیلا قشنگ ماشاالله خداحفظش کنه
انشالله به این زودی ها این دوران آلرژی تموم میشه آرزو جان

همشون خوب میشه نگران نباش
منم دوتاشون را داشتم میگذره اون روزا خودتون را ناراحت نکنید.
به گروه الرژی نیاز داشتی شمارم میزارم روبیکا پیام بده لینک برات بفرستم
09378697074

از من ک داره حساسیتش و

عزیزم تا الان چیا تونسته بخوره؟

هییی خواهر شانس ماهاهست دختر منم داره خواهررشوهر ب دخترش پیش من همه چی میده ب منم میگه بده من هی بهونه میارم میگم یا الان شیر دادم یا قطره دادم دلم واقعااون لحظ میشکنه خدایا بسه دیگ هی واکنش هی واکنش

دختزمن ک هنوزم دارع حساسیتشو

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱ سالگی