رسپی باقالی پلو خشمزه رو بدین ممنون


کولیک رفلاکس

۲ پاسخ

ببین من یجوری درست میکنم بخدا بچه هام تا قبل خوابم ازش میخورن ک تموم نشه ههههه
برنجو با یکم شوید میزارم بجوشه
یدونه پیاز کوچیک نگینی خورد میکنم
سرخ بشه باقالی میریزم تفت میدم ی کم زردچوبه و رب میزنم و شوید اضافه میکنم ی کم
ی کوچولو نمک چینایی میزنم تن ماهی میریزم
با برنج آبکش لاب لا میزارم دم بشه
یعنی فوق العاده خوشمزه س

باقالی رو با برنج بریز
بعد ابکش کن
ته دیگتو بذار
لایه لایه برنج و باقالی ، روشون شوید خشک

سوال های مرتبط

مامان آوین 🐝 مامان آوین 🐝 ۱ سالگی