وای تاریخت دقیق با منه سزارین میکنی یا طبیعی
اگه سزارین باشی دو هفته زودتر سزارین میکنن اگه طبیعی باشی هر وقت دردت بگیره گرفته اونا تاریخ حدودی میدن معلوم نیست یه هفته این وری یا اون وری باید امادگی داشته باشی تو ماه اخر
جمین از چندوقته میمونه
اون تاریخ تقریبی زایمان طبیعیه.نه ممکنه زودتر طبیعی بدنیا بیاد و سزارین هم نزدیک یکی دوهفته زودتر دنیا میارن
کم پیش میاد همون تاریخ بشه یا زودتر یا دیر تر
من سر دختر 26 تاریخ زده بود. 21 دنیا اومد
حالا این یکی هم 7 مرداد زده تا ببینیم کی خودش دلش میخواد بیاد
اگر سونو زده منظورش زایمان طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.