میشه جواب منم بدین من تو۶هفتگی ام حس میکنم قسمت واژنم خیس وترهست هم این ک تهدیدبه سقط بودم دکترم شیاف پروژسترون دادمیزارم ازم لکه های قهوه ای میادیکشنبه ام ازم خون میومدقشنگ چن قطره ولی استراحت مطلقم الان
گلم لک لانه گزینی برای کساییه که باردار میشن واسه همه که نیست
عزیزم منم مثل توام خونریزی بین پریود خوب نیست
دوماً لک لانه گزینی رو همه ندارن از از هر ده تا زن یکیشون داره اونم وقتی هستی که تخمک بارور شده به رحم میچسبه چند تا مویرگ پاره میشه و همراه ترشح لک خیلی خیلی جزیی به رنگ صورتی همراه ترشح هست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.