۳ پاسخ

میشه جواب منم بدین من تو۶هفتگی ام حس میکنم قسمت واژنم خیس وترهست هم این ک تهدیدبه سقط بودم دکترم شیاف پروژسترون دادمیزارم ازم لکه های قهوه ای میادیکشنبه ام ازم خون میومدقشنگ چن قطره ولی استراحت مطلقم الان

گلم لک لانه گزینی برای کساییه که باردار میشن واسه همه که نیست

عزیزم منم مثل توام خونریزی بین پریود خوب نیست
دوماً لک لانه گزینی رو همه ندارن از از هر ده تا زن یکیشون داره اونم وقتی هستی که تخمک بارور شده به رحم میچسبه چند تا مویرگ پاره میشه و همراه ترشح لک خیلی خیلی جزیی به رنگ صورتی همراه ترشح هست.

سوال های مرتبط

نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
شبنم🤍🎀 شبنم🤍🎀 قصد بارداری
مامان اَبرا 🎀☁️ مامان اَبرا 🎀☁️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری